DESIGN THINKING

30.00KM

Autor/i: Milovan Dekić, Marko Jevtić
ISBN: 978-86-6303-053-4
Izdavač: Finesa
Godina: 2020.
Opće informacije: Meki uvez, 340 str., 16,8 cm x 23,5 cm
Jezik: Srpski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

“Design Thinking – Kako stvarati proizvode koje ljudi žele!”

Pitate se što to startapi diljem svijeta, ali i divovi poput Googlea koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od ključeva! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz kompanije Nordeus.

Kompanije koje koriste metodologiju design thinkinga opisuju je kao ključ uspjeha ne samo u procesu inoviranja već i u unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenjiv je jednako dobro i u velikim kompanijama poput Googlea, Applea i Airbnba, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.

Design thinking nas potiče da bolje razumijemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo što im zaista treba i kako naš proizvod rješava njihove probleme – jednostavno, kako stvarati proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako testirati prototipove, pronalaziti inovativna rješenja i lako se prilagođavati u svakoj fazi.

Design thinking ima 5 faza: empatiju, definiranje problema, ideaciju, prototipiranje i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu, a uz primjere domaćih i svjetskih tvrtki dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.

Dizajn nije samo kako nešto izgleda, već i kako funkcionira!

 

Kratak sadržaj:

Predgovor – Marko Jevtić
Predgovor – Milovan Dekić

 

1. UPOZNAJTE DESIGN THINKING

  • Proizvodi koje ljudi žele
  • Dizajn nije samo kako nešto izgleda, već i kako funkcionira
  • Inoviranje podrazumijeva komercijalizaciju
  • Svi smo mi kreativni
  • Radoznalost je ubila mačku?
  • Kako provesti design thinking
  • Upamtite

 

2. EMPATIJA

  • Što je empatija?
  • Zašto je empatija važna?
  • Početnički um: pretpostavka za empatiju
  • Četiri načina razvijanja empatije
  • Koga točno istraživati? Izbjegavajte “prosječnog” korisnika
  • Tržište kao skup ljudi s određenim problemima
  • Istraživanje problema naspram istraživanja rješenja
  • Kako početi? Bullshit personas i istraživačka pitanja
  • Ostali pristupi korisni u fazi empatije
  • Upamtite

 

3. DEFINIRANJE PROBLEMA

  • Tri glavna izazova sinteze podataka
  • Ne žurite s zaključcima!
  • Traganje za potrebama korisnika
  • Načini sinteze podataka
  • Ugao posmatranja korisnika
  • Pristupanje izazovu i reinterpretiranje problema
  • Upamtite

 

4. IDEACIJA

  • Sedam pravila za efikasan brainstorming
  • Metode brainstorminga
  • Upamtite

 

5. PROTOTIP

  • Ne pričajte o ideji, pokažite je
  • Vrste prototipa
  • Minimalno održiv proizvod (MVP)
  • Upamtite

 

6. TESTIRANJE

  • Predložena vrijednost (value proposition)
  • Rizične pretpostavke i eksperimenti
  • Vrste testiranja
  • Kako organizirati sve korisničke komentare i sugestije?
  • Upamtite

 

7. PRINCIPI

8. PRILOZI

  • Vježbe zagrijavanja
  • Studija slučaja
  • Obrasci
  • Pojmovnik

 

O autorima:

MARKO JEVTIĆ radi u Nordeusu, gdje vodi tim koji radi na igri Top Eleven, proizvodu koji je imao preko 200 miliona korisnika. Nakon završetka Cotrugli EMBA studija, završio je i LEAD program na Univerzitetu Stenford. Prije Nordeusa, pokretao je svoje projekte, radio u marketinškim agencijama i pisao za različite medije.

MILOVAN DEKIĆ radi u Nordeusu, gdje vodi tim koji se bavi istraživanjima korisnika. Prije Nordeusa, radio je na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Objavljivao je članke na temu analitičke sociologije, teorije igara i istorije društvene teorije. Kourednik je bloga Flaneur’s Alley.

 

Otkrijte tajne koje su pokrenule neke od najinovativnijih tvrtki današnjice u njihovom putu prema uspjehu. Knjiga “Design Thinking” nudi uvid u kreativne strategije koje su transformirale način na koji razmišljamo…

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “DESIGN THINKING”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart