DESIGN THINKING
30.00KM
Autor/i: Milovan Dekić, Marko Jevtić
ISBN: 978-86-6303-053-4
Izdavač: Finesa
Godina: 2020.
Opće informacije: Meki uvez, 340 str., 16,8 cm x 23,5 cm
Jezik: Srpski jezik
Opis
“Design Thinking – Kako stvarati proizvode koje ljudi žele!”
Pitate se što to startapi diljem svijeta, ali i divovi poput Googlea koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od ključeva! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz kompanije Nordeus.
Kompanije koje koriste metodologiju design thinkinga opisuju je kao ključ uspjeha ne samo u procesu inoviranja već i u unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenjiv je jednako dobro i u velikim kompanijama poput Googlea, Applea i Airbnba, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.
Design thinking nas potiče da bolje razumijemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo što im zaista treba i kako naš proizvod rješava njihove probleme – jednostavno, kako stvarati proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako testirati prototipove, pronalaziti inovativna rješenja i lako se prilagođavati u svakoj fazi.
Design thinking ima 5 faza: empatiju, definiranje problema, ideaciju, prototipiranje i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu, a uz primjere domaćih i svjetskih tvrtki dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.
Dizajn nije samo kako nešto izgleda, već i kako funkcionira!
Kratak sadržaj:
Predgovor – Marko Jevtić
Predgovor – Milovan Dekić
1. UPOZNAJTE DESIGN THINKING
- Proizvodi koje ljudi žele
- Dizajn nije samo kako nešto izgleda, već i kako funkcionira
- Inoviranje podrazumijeva komercijalizaciju
- Svi smo mi kreativni
- Radoznalost je ubila mačku?
- Kako provesti design thinking
- Upamtite
2. EMPATIJA
- Što je empatija?
- Zašto je empatija važna?
- Početnički um: pretpostavka za empatiju
- Četiri načina razvijanja empatije
- Koga točno istraživati? Izbjegavajte “prosječnog” korisnika
- Tržište kao skup ljudi s određenim problemima
- Istraživanje problema naspram istraživanja rješenja
- Kako početi? Bullshit personas i istraživačka pitanja
- Ostali pristupi korisni u fazi empatije
- Upamtite
3. DEFINIRANJE PROBLEMA
- Tri glavna izazova sinteze podataka
- Ne žurite s zaključcima!
- Traganje za potrebama korisnika
- Načini sinteze podataka
- Ugao posmatranja korisnika
- Pristupanje izazovu i reinterpretiranje problema
- Upamtite
4. IDEACIJA
- Sedam pravila za efikasan brainstorming
- Metode brainstorminga
- Upamtite
5. PROTOTIP
- Ne pričajte o ideji, pokažite je
- Vrste prototipa
- Minimalno održiv proizvod (MVP)
- Upamtite
6. TESTIRANJE
- Predložena vrijednost (value proposition)
- Rizične pretpostavke i eksperimenti
- Vrste testiranja
- Kako organizirati sve korisničke komentare i sugestije?
- Upamtite
7. PRINCIPI
8. PRILOZI
- Vježbe zagrijavanja
- Studija slučaja
- Obrasci
- Pojmovnik
O autorima:
MARKO JEVTIĆ radi u Nordeusu, gdje vodi tim koji radi na igri Top Eleven, proizvodu koji je imao preko 200 miliona korisnika. Nakon završetka Cotrugli EMBA studija, završio je i LEAD program na Univerzitetu Stenford. Prije Nordeusa, pokretao je svoje projekte, radio u marketinškim agencijama i pisao za različite medije.
MILOVAN DEKIĆ radi u Nordeusu, gdje vodi tim koji se bavi istraživanjima korisnika. Prije Nordeusa, radio je na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Objavljivao je članke na temu analitičke sociologije, teorije igara i istorije društvene teorije. Kourednik je bloga Flaneur’s Alley.
Otkrijte tajne koje su pokrenule neke od najinovativnijih tvrtki današnjice u njihovom putu prema uspjehu. Knjiga “Design Thinking” nudi uvid u kreativne strategije koje su transformirale način na koji razmišljamo…
Recenzije
Još nema recenzija.