-62%

JAVNA VRIJEDNOST

Original price was: 65.00KM.Current price is: 25.00KM.

Autori: John Benington, Mark H. Moore
ISBN: 978-995-893-266-3
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2013.
Opće informacije: Meki uvez, 350 str., 15,0 cm x 22,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorije: ,
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

Otkako je Mark H. Moore objavio svoju utjecajnu i plodonosnu knjigu Stvaranje javne vrijednosti, javna je vrijednost postala ključni referentni okvir za tvorce javnih politika i javne menadžere diljem svijeta. Omogućila je članovima akademske zajednice te praktičarima da razumiju složena pitanja s kojima su suočene vlasti, građani i društvene zajednice, kao i uspješnije vođenje i upravljanje javnim i volonterskim službama i uslugama. Ipak, političko, ekonomsko i socijalno okruženje dramatično se mijenja, tako da su danas javni lideri i menadžeri pod pritiskom da pruže više toga uz manje sredstava, pa da se djelotvornije angažiraju kod građana te unutar civilnog društva.

Ovaj novi tekst pruža koncizno preoblikovanje pristupa i svrhe javne koristi u ovom promjenljivom kontekstu, koje je poduprto međunarodnim iskustvom. Tekst nastoji odgovoriti na kritiku izvornih teza i pokazuje kako ovaj pristup može pomoći javnim rukovoditeljima da proaktivno reagiraju na izazove fiskalne strogoće, kao i da pokrenu poboljšanja i inovaciju, u skladu s potrebama građana i društvenih zajednica.

Autori diljem svijeta ocjenjuju učinak javne vrijednosti u različitim zemljama, analizu iz Moorove izvorne knjige iznose izvan okvira SAD-a. Teorija je javne vrijednosti primijenjena u mnogim resorima – uključujući obrazovanje, zdravstvo i socijalnu politiku – kao i u pitanjima kao što su participativna demokracija i javno vođenje.

Kratki sadržaj:

Javna vrijednost u složenim i promjenljivim vremenima
Od privatnog izbora prema javnoj vrijednosti?
Privatno, javno i vrijednosti
Stvaranje javne vrijednosti: teorija konvencije
Ozelenjivanje javne vrijednosti
Javna vrijednost, konzultativna demokracija i uloga javnih menadžera
Izbor i marketing u javnom menadžmentu
Javna vrijednost dobivena koprodukcijom od strane klijenata
Formulacija produkcije zdravlja u smislu stvaranja javne vrijednosti
Javna vrijednost kroz inovaciju i poboljšanje
Održavanje javne vrijednosti kroz mikrofinanciranje
Redefiniranje javne vrijednosti u sustavu upravljanja izvedbom na Novom Zelandu
Djelotvorna ponuda i potražnja te mjerenje javne i društvene vrijednosti
Učenje, socijalna nejednakost i rizik: prikladan teren za javnu vrijednost?
Javna vrijednost u obrazovanju: studija
Zaključci: pogled naprijed

 

O autorima:

John Benington je profesor emeritus za javnu politiku i menadžment Sveučilišta u Warwicku, gdje je tijekom 20 godina predvodio istraživanje, razvoj i nastavu Poslovne škole Warwick na polju javne politike i menadžmenta. John za sobom također ima i 20-godišnje iskustvo višeg rukovoditelja u javnom i neprofitnom sektoru. Bio je savjetnik vladama Velike Britanije, Južne Afrike, Sierra Leonea i Južnog Sudana.

Mark H. Moore je profesor neprofitnih organizacija na katedri Hauser u Školi za javnu upravu Kennedy i predsjedatelj fakultetskog vijeća Centra Hauser za neprofitne organizacije. Bio je osnivač i predsjedatelj Odbora Škole Kennedy za programe naobrazbe rukovoditelja, što je dužnost koju je obnašao čitavo desetljeće. Od 1979. do 2004. bio je profesor kaznenopravne politike i upravljanja na katedri Guggenheim u Školi Kennedy.

 

Otkrijte ključne strategije za prilagodbu javne vrijednosti u dinamičnom svijetu suvremenih politika i menadžmenta, kroz iskustvo svjetski priznatih stručnjaka poput Marka H. Moorea i Johna Beningtona. “Javna Vrijednost” nudi sveobuhvatni pristup inovativnim metodama poboljšanja javnih usluga, postavljajući temelje za uspješno vođenje i upravljanje u suvremenom društvu.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “JAVNA VRIJEDNOST”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart