-40%

MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU

Original price was: 125.00KM.Current price is: 75.00KM.

Autori: Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens
ISBN: 978-953-246-095-7
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2010.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 940 str., 21,0 cm x 26,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

Knjiga  koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na domaće tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige.

Industrije ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma se brzo mijenjaju i stoga je iznimno važno razumijeti marketinške koncepcije, a ovo je svojevrstan alat pomoću kojega ćete moći analizirati buduće situacije i donositi dobre odluke.

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda, marketing je svačiji posao. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom. Svako poglavlje počinje primjerom kako tvrtke koje posluju u području ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma uspješno provode marketing.

 

Kratki sadržaj:

  1. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
    1. Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
    2. Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
    3. Uloga marketinga u strateškom planiranjuII. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
    4. Marketinško okruženje
    5. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje
    6. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji
    7. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima
    8. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu

    III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
    9. Izrada i upravljanje proizvodima
    10. Unutarnji marketing
    11. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete
    12. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena
    13. Distribucijski kanali
    14. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja
    15. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje
    16. Profesionalna prodaja

    IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU
    17. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing
    18. Destinacijski marketing
    19. Marketinški plan za sljedeću godinu

Philip Kotler profesor je međunarodnog marketinga, odlikovan počasnom titulom S. C. Johnson & Son Distinguished Professor, na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Sveučilište Northwestern. Profesor Kotler jedan je od vodećih auto­riteta u području marketinga. Magistrirao je ekonomiju na Sveučilištu u Chicagu, a doktorirao u istom području na MIT-ju. Dr. Kotler koautor je knjige Osnove mar­ketinga (hrvatsko izdanje Mate d.o.o., 2006.) te autor knjige Upravljanje marketin­gom: analiza, planiranje, primjena i kontrola (hrvatsko izdanje Mate d.o.o., 2008.).

John T. Bowen dekan je Koledža za upravljanje hotelima i restoranima Conrad N. Hilton na Sveučilištu Houston. Profesor Bowen držao je tečajeve i seminare o marketingu u Aziji, Australiji, Srednjoj Americi, Europi i Južnoj Americi. Dr. Bo­wen pruža savjetodavne usluge velikim i malim tvrtkama koje posluju u području ugostiteljstva i hotelijerstva. Formalno obrazovanje dr. Bowena obuhvaća dodiplomski studij iz upravljanja hotelima na Sveučilištu Cornell, magisterij iz poslovnog upravljanja i znanstveni magisterij na Državnom sveučilištu Corpus Christi te doktorat u području marketinga na Sveučilištu Texas A&M. Dr. Bowen član je udruženja HCIMA.

James C. Makens aktivno djeluje u industriji putovanja. Držao je menadžerske se­minare za Korporaciju Sheraton, Hotele Regent International, Tajvansko udruženje hotela te australski Travelodge. Također je vršio dužnost prodekana na INCAE-i, podružnici Poslovne škole Harvard u Centralnoj Americi. Dr. Makens je nedavno otišao u mirovinu, napustivši profesorsko mjesto na postdiplomskom studiju na Poslovnoj školi za menadžment Babcock Sveučilišta Wake Forest.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart