METRIKE MARKETINGA
Original price was: 97.00KM.40.00KMCurrent price is: 40.00KM.
Autori: Paul W. Farris, Neil T. Bendle, Philip E. Pfeifer, David J. Reibstein
ISBN: 978-995-806-306-0
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2014.
Opće informacije: Integralni uvez, 440 str., 15,0 cm x 22,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik
Opis
VODIČ ZA MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI!
Metrike marketinga, drugo izdanje, je sveobuhvatan vodič kroz najvažnije metrike marketinga danas. U ovom detaljnom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju kako točno treba odabrati prave metrike za svaki izazov.
Ova nagrađivana knjiga će vam pokazati kako možete primijeniti ispravne metrike za sva svoja ulaganja u marketing, kako da dobijete precizne odgovore i iskoristite ih kako biste sistemski poboljšali svoj ROI.
Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu točnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rješenja. Otkrit ćete metrike velike vrijednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje i distribuciju, percepciju kupaca, tržišni udio, snagu konkurenata, maržu i određivanje cijena, proizvode i portfelje, profitabilnost poslovanja s klijentima, prodajno osoblje i kanale, i drugog.
Pronaći ćete praktične, ažurirane tehnike mjerenja svega od kapitala marke do društvenih medija, marketinškog udjela i angažmana na webu. Za svaku metriku, autori nude pozitivnu i negativnu stranu, kao i kompromise između raznih mogućnosti – i na taj način vam pomažu da shvatite što te brojke zaista znače. Naučitćete kako da oblikujete i tumačite marketinšku nadzornu ploču u svrhu otkrivanja nadolazećih prilika i rizika i kako da koristite moćne nove tehnike modeliranja u svrhu optimizacije svake odluke koju donesete. U ovom, drugom, izdanju autori su proširili svoj tretman društvenog marketinga, metrika weba i kapitala marke. Oni će također čitateljima pružiti uvid u nove sisteme za primjenu marketinških metrika u modele i nadzorne ploče koje prevode brojke u alat menadžmenta.
IZ PREDGOVORA O KNJIZI
Uprkos svojoj važnosti, marketing je jedna od najmanje shvaćenih i najmanje mjerenih funkcija u većini kompanija. Zajedno sa troškovima prodajnog osoblja, on učestvuje s 10 posto ili više u operativnim budžetima čitavog niza javnih firmi. Njegova djelotvornost je ključna za procjenu tržišta dionica, koje se često oslanjaju na napadne pretpostavke o sticanju novih kupaca i organskom rastu. Ipak, upravnim odborima mnogih korporacija nedostaje razumjevanja u ocjeni marketinških strategija i rashoda. Većina direktora – a sve više ih je sa liste Fortune 500 – ima vrlo manjkavo iskustvo u ovoj oblasti.
Marketinški rukovodioci, u svojoj oblasti često ne uspijevaju razviti kvantitativne, analitičke vještine potrebne za upravljanje produktivnošću. Oni koji misle desnom stranom mozga mogu osmisliti kreativne kampanje kojima će potaknuti prodaju, ali oni neće biti zainteresirani za širi financijski efekt svog rada. Često izbjegavaju odgovornost čak i za vrhunsko izvođenje, smatrajući kako činitelji izvan njihovog nadzora – uključujući konkurenciju – otežavaju sagledavanje rezultata njihovih programa.
U ovom kontekstu, marketinške odluke se često donose bez potrebnih informacija, stručnosti i mjerljive povratne sprege. Kao što je direktor marketinga Procter & Gamble-a rekao: „Marketing je industrija vrijedna 450 milijardi dolara, a u njemu donosimo odluke sa manje podataka i stege koje inače primjenjujemo u odlukama vrijednim 100.000 dolara u drugim aspektima našeg poslovanja.” Ovo je dosta problematično stanje stvari. Međutim, ono se može promijeniti.
Odaberite ispravnu metriku za svaki marketinški izazov
Razumite čitav spektar marketinških metrika: pozitivne, negativne strane, finese i načine kako ih primijeniti.
Steknite duboko i detaljno razumjevanje marketinške profitabilnosti
Kvantificirajte profitabilnost proizvoda, klijenata, kanala i marketinških inicijativa
Ocijenite djelotvornost weba i društvenih medija, precizno i detaljno
Izmjerite sve od „stope odbijanja“ do rasta vaših zajednica na webu
Povežite marketing sa financijskim metrikama vašeg preduzeća
Shvatite koliki je vaš stvarni povrat na marketinško ulaganje – i poboljšajte ga.
Kratak sadržaj
Uvod
Udjel u srcima, umovima i tržištima
Marže i dobiti
Upravljanje proizvodom i portfeljem
Profitabilnost poslovanja s kupcem
Prodajno osoblje i upravljanje prodajnim kanalom
Strategija određivanja cijena
Promotivna ponuda
Oglašavanje u medijima i web-metrike
Marketing i financije
Rendgenski snimak marketinških metrika
Sustav metrika
P. W. FARRIS je nosilac profesure Landmark Communications i profesor marketinga na Diplomskoj poslovnoj školi Darden Univerziteta u Virginiji, na kojoj je predavao od 1980. godine. Istraživanje profesora Farrisa je za rezultat imalo nagrađivane članke o maloprodajnoj moći i merenju efekta oglašavanja. Objavio je niz marketinških članaka u publikacijama kao što su Harvard Business Review, Journal of Marketing, Journal of Retailing, i Marketing Science. Klijenti Farrisovih konsultantskih usluga sežu od Procter & Gamble-a do Apple-a i IBM-a.
N. T. BENDLE za sobom ima više od deceniju iskustva u upravljanju marketingom i savjetovanju, posebno u svom radu na mjerenju marketinških kampanja kao direktor financija za Laburističku stranku Velike Britanije. Kandidat je za doktoranta u odseku marketinga Škole managementa Carlson, na Univerzitetu u Minnesoti, a pridružit će se i nastavnom kadru Poslovne škole Richard Ivey, na Univerzitetu u Zapadnom Ontariju, u leto 2010. godine.
P. E. PFEFIER je profesor Poslovne administracije i nosilac profesure Richard S. Reynolds na Poslovnoj školi Darden, Univerziteta u Virginiji. Tamo podučava predmete iz marketinga i kvantitativne analize u okviru Dardenovih programa za MBA i poslovne menadžere, istražuje interaktivni marketing, modeliranje odluka, ekonomski odabir, upravljanje prinosima, i prostorno-vremensko modeliranje.
D. J. REIBSTEIN je nosilac profesure William Stewart Woodside i profesor marketinga na Školi Wharton Univerziteta u Pennsylvaniji. Njegove oblasti istraživanja uključuju metrike marketinga, konkurenske marketinške strategije, segmentaciju tržišta, raznolikost proizvoda i kapital marke.
Recenzije
Još nema recenzija.