Odnosi s javnostima
40.00KM
N. Kurtić
Nema na zalihi
Opis
Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sadrži detaljan pregled svih relevantnih teorijskih i praktičnih aspekata komunikacija suvremenih organizacija sa stakeholderima (ciljnim skupinama).
U teorijskim poglavljima veoma pristupačno i funkcionalno su prezentirane sve relevantne znanstvene informacije o komunikacijskom ponašanju i komunikacijskim potrebama organizacija, upućenosti organizacija na razvijanje dobre volje i dobivanje podrške okruženja, kao i o procesima kreiranja javnog mišljenja (imagea, reputacije i brenda). Detaljno su i veoma razumljivo predstavljene recentne teorije odnosa s javnostima (uključivanja, persuazije, pridobijanja, dijaloga) i naglašene njihove praktične implikacije na PR kampanje i ukupno komunikacijsko ponašanje organizacija, odnosno njihovih profesionalnih komunikatora.
U prakseološkim poglavljima su metodično prezentirani modeli i metode strateškog planiranja komunikacija u funkciji ostvarivanja ukupnih i pojedinačnih organizacijskih poslovnih ciljeva i glavne metode i tehnike odnosa s javnostima. Detaljno su opisane (korak po korak) procedure i postupci pojedinih aktivnosti i priloženi obrasci primjenjivih instrumenata u odnosima s medijima, organiziranju događaja, kriznim odnosima s javnostima, lobiranju, upravljanju imidžom, reputacijom i brendom. Pri prezentiranju pojedinih tematskih cjelina autor se referira na primjere iz bosansko-hercegovačke prakse. Sva poglavlja su pokrivena pitanjima za studente, idejama za izradu diplomskih, magistarskih i doktorskih teza i opširnim pregledom recentne literature. Knjiga sadrži veoma bogat indeks pojmova i imena.
Iz sadržaja:
Pojmovno određenje, proces i funkcije odnosa s javnostima
Uvod u znanost o odnosima s javnostima
Recentne teorije odnosa s javnostima
Metode odnosa s javnostima: persuazija, dijalog, uključivanje, uokvirivanje
Odnosi s medijima
Upravljanje događajima
Lobiranje
Krizno komuniciranje
Online odnosi s javnostima
Strateško upravljanje odnosima s javnostima
Korporacijski identitet
Korporacijski imidž
Korporacijska reputacija
Brend
Recenzije
Još nema recenzija.