-34%

PONAŠANJE POTROŠAČA

Original price was: 106.00KM.Current price is: 70.00KM.

Autori: Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg
ISBN: 978-995-806-317-6
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2015.
Opće informacije: Integralni uvez, 732 str., 21,0 cm x 26,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

Ponašanje potrošača – 4. europsko izdanje

Najbolje prati aktualna zbivanja i spoznaje iz područja ponašanja potrošača u današnjem svijetu!

Ponašanje potrošača nije samo udžbenik, već sveobuhvatni vodič kroz kompleksni svijet potrošačkih odluka i marketinških strategija. Djelo četvorice eminentnih sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača, ovaj udžbenik predstavlja najnovije i najrelevantnije spoznaje prilagođene europskom poslovnom okružju.

Ključne značajke:

  • Jedinstvena struktura: Petodijelna „mikro-makro“ kružna struktura omogućava multidisciplinarni pristup, pružajući sveobuhvatan pogled na ponašanje potrošača.
  • Praktična primjena: Knjiga uspješno povezuje teoriju s realnim poslovnim situacijama, demonstrirajući kako implementirati istraživanja i koncepte u efikasne marketinške strategije.
  • Ilustrativni primjeri: Svako poglavlje obogaćeno je aktualnim slučajevima iz poslovne prakse, olakšavajući razumijevanje i primjenu teorijskih koncepata.
  • Pedagoški pristup: Jasan sažetak najvažnijih informacija, pitanja i testovi za provjeru znanja u svakom poglavlju, čine ovu knjigu idealnom za studente, ali i za svakoga tko želi dublje razumjeti ponašanje potrošača.

Kratki sadržaj:

 

I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU

  • Uvod u ponašanje potrošača
  • Potrošačko društvo
  • Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje

 

II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE

  • Percepcija
  • Pojam o sebi
  • Motivacija, vrijednosti i životni stil

 

III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA

  • Učenje i pamćenje
  • Stavovi
  • Individualno odlučivanje

 

IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE

  • Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
  • Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
  • Dohodak i društvena klasa

 

V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI

  • Kultura i ponašanje potrošača
  • Procesi kulturnih promjena
  • Nova vremena, novi potrošači

O autorima:

M. R. Solomon – Profesor marketinga na Sveučilištu Sv. Josipa u Philadelphiji i Sveučilištu Manchester, autor popularnog udžbenika Marketing: stvarni ljudi, stvarne odluke.

G. J. Bamossy – Profesor marketinga na Sveučilištu Georgetown u Washingtonu.

S. Askegaard – Profesor marketinga na Sveučilištu Južne Danske, doktor poslovnih studija sa Sveučilišta Odense.

M. K. Hogg – Voditeljica ponašanja potrošača i marketinga na Sveučilištu Lancaster.

 

Otkrijte najnovije strategije i uvide koje vodeći stručnjaci koriste za razumijevanje i utjecaj na ponašanje potrošača. Proširite svoje marketinške vještine uz jedinstveni multidisciplinarni pristup prilagođen europskom tržištu.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “PONAŠANJE POTROŠAČA”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart