PONAŠANJE POTROŠAČA
Izvorna cijena bila je: 106.00KM.70.00KMTrenutna cijena je: 70.00KM.
Autori: Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg
ISBN: 978-995-806-317-6
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2015.
Opće informacije: Integralni uvez, 732 str., 21,0 cm x 26,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik
Opis
Ponašanje potrošača – 4. europsko izdanje
Najbolje prati aktualna zbivanja i spoznaje iz područja ponašanja potrošača u današnjem svijetu!
Ponašanje potrošača nije samo udžbenik, već sveobuhvatni vodič kroz kompleksni svijet potrošačkih odluka i marketinških strategija. Djelo četvorice eminentnih sveučilišnih profesora i vrhunskih istraživača, ovaj udžbenik predstavlja najnovije i najrelevantnije spoznaje prilagođene europskom poslovnom okružju.
Ključne značajke:
- Jedinstvena struktura: Petodijelna „mikro-makro“ kružna struktura omogućava multidisciplinarni pristup, pružajući sveobuhvatan pogled na ponašanje potrošača.
- Praktična primjena: Knjiga uspješno povezuje teoriju s realnim poslovnim situacijama, demonstrirajući kako implementirati istraživanja i koncepte u efikasne marketinške strategije.
- Ilustrativni primjeri: Svako poglavlje obogaćeno je aktualnim slučajevima iz poslovne prakse, olakšavajući razumijevanje i primjenu teorijskih koncepata.
- Pedagoški pristup: Jasan sažetak najvažnijih informacija, pitanja i testovi za provjeru znanja u svakom poglavlju, čine ovu knjigu idealnom za studente, ali i za svakoga tko želi dublje razumjeti ponašanje potrošača.
Kratki sadržaj:
I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU
- Uvod u ponašanje potrošača
- Potrošačko društvo
- Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje
II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE
- Percepcija
- Pojam o sebi
- Motivacija, vrijednosti i životni stil
III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA
- Učenje i pamćenje
- Stavovi
- Individualno odlučivanje
IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE
- Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
- Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
- Dohodak i društvena klasa
V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI
- Kultura i ponašanje potrošača
- Procesi kulturnih promjena
- Nova vremena, novi potrošači
O autorima:
M. R. Solomon – Profesor marketinga na Sveučilištu Sv. Josipa u Philadelphiji i Sveučilištu Manchester, autor popularnog udžbenika Marketing: stvarni ljudi, stvarne odluke.
G. J. Bamossy – Profesor marketinga na Sveučilištu Georgetown u Washingtonu.
S. Askegaard – Profesor marketinga na Sveučilištu Južne Danske, doktor poslovnih studija sa Sveučilišta Odense.
M. K. Hogg – Voditeljica ponašanja potrošača i marketinga na Sveučilištu Lancaster.
Otkrijte najnovije strategije i uvide koje vodeći stručnjaci koriste za razumijevanje i utjecaj na ponašanje potrošača. Proširite svoje marketinške vještine uz jedinstveni multidisciplinarni pristup prilagođen europskom tržištu.
Recenzije
Još nema recenzija.