Dobrodošli u online trgovinu "Naklade Mate"!
-30%

POSLOVNO ODLUČIVANJE

30.00KM

Autori: J. Frank Yates
ISBN: 978-953-246-116-9
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2012.
Opće informacije: Meki uvez, 256 str., 16,0 cm x 24,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

PRAKTIČNE STRATEGIJE ZA POBOLJŠANJE SVAKODNEVNIH ODLUKA

Otkrijte tajne izvanrednih poslovnih odluka u knjizi “Poslovno odlučivanje” autora J. Franka Yatesa, koja nudi dubok uvid u procese koji stoje iza uspjeha ili neuspjeha u svijetu poslovanja. Zašto neki menadžeri neprestano donose izvanredne odluke, dok drugi čine pogreške iznova i iznova? Yates otkriva da odgovor leži u načinu kako menadžeri upravljaju procesom donošenja odluka.

Na temelju tridesetogodišnjeg istraživanja i iskustva, te interdisciplinarnog pristupa koji obuhvaća psihologiju, ekonomiju, statistiku i druge relevantne discipline, Yates identificira deset ključnih elemenata odlučivanja koji su kritični za uspješno vođenje procesa donošenja poslovnih odluka. Ova knjiga ne samo da rasvjetljava probleme kao što su prepoznavanje potrebe za odlukom, već i pruža strategije za njihovo učinkovito rješavanje.

“Poslovno odlučivanje” je dragocjen resurs za menadžere na svim razinama, nudeći praktične smjernice za oblikovanje i vođenje aktivnosti unutar njihovih jedinica u skladu s ciljevima tvrtke. Osim toga, Yatesova knjiga pruža preporuke koje menadžeri mogu lako primijeniti kako bi kontinuirano unaprijedili svoje sposobnosti donošenja odluka tijekom cijele svoje karijere. Ako želite postati majstor poslovnog odlučivanja, ova knjiga je vaš ključni alat.

 

Preporuke i recenzije:

Intuicija je precijenjena. Istraživanja su pokazala kako nas i zašto intuicija može prevariti kod donošenje važnih odluka. Frank Yates, jedan od najcjenjenijih istraživača ovog područja, pokazat će vam kako procijeniti i poboljšati odlučivanje.“ – Chip Heat, Stanford University Graduate School of Business

„Ova knjiga koja utire nove putove nadahnut će i pokrenuti menadžere i studente ekonomije da poboljšaju poslovno odlučivanje u svojim organizacijama.“ – L. Robin Keller, Profesor University of California, Irvine i bivši predsjednik  Decision Analysis Society of INFORMS

„Yates poznaje istraživanja ponašanja prilikom odlučivanja bolje nego itko. U ovoj ga knjizi inventivno oslikava nudeći praktične strategije za poboljšanje svakodnevnih menadžerskih odluka.“ – Terry Connolly, predstojnik Zavoda za menadžment i politiku, University of Arizona i bivši predsjednik Društva za prosudbu i poslovno odlučivanje.

„Naravno, svatko može donositi poslovne odluke. Ali čitatelji ove knjige naučit će jednostavne i moćne strategije – opisane od strane jednog od vodećih stručnjaka na polju odlučivanja za donošenje ispravih poslovnih odluka. – – Jonathan J. Koehler, izvanredni profesor, Behavioral Decision Making, Zavod za menadžment i informacijske sustave, McCombs School of Business, Sveučilište u Texasu, Austin.

„Ovu knjigu bi trebao pročitati svatko tko želi donositi bolje odluke i ona bi trebala biti obvezatna literatura na svakoj poslovnoj školi koja ozbiljno shvaća zadaću razvoja kapaciteta studenata i budućih vođa za racionalno prosuđivanje kod ključnih odluka.“ – Glen Whyte, profesor organizacijskog ponašanja, prodekan, voditelj studija, i predstojnik katedre za poslovnu etiku, Rotman School of Business, Sveučilište Toronto.

„Treba li vladati na način na koji se posluje? Naravno, ne uvijek, ali ova knjiga također nudi mnoge važne spoznaje i vrijedne savjete za donositelje odluka u javnom sektoru.‟ – John Rohrbaugh, Rockefeller College of Public Affair and Policy, Sveučilište Albany, Državno sveučilište New York.

Kratki sadržaj:

  • Umijeće poslovnog odlučivanja
  • „Odluka, što je to?” i druge osnove
  • Odlučnost u odlučivanju
  • Definiranje uvjeta odlučivanja
  • Nalaženje rješenja
  • Predviđanje rezultata
  • Raspravljanje o ukusu
  • Osigurajte ugodno jedrenje
  • Pokretanje i održavanje napora za poboljšanje poslovnog odlučivanja
  • Bilješke, O autoru, Kazalo pojmova

O autoru:

Frank Yates je profesor  poslovne administracije i marketinga, kao i profesor psihologije na Sveučilištu Michigan. On je također i prvi sveučilišni profesor na počasnoj katedri Arthur F. Thurnau, profesor psihologije. Nadalje, radi i kao koordinator Konzorcija za odluke Sveučilišta u Michiganu, sveučilišnoga centra za dodjelu stipendija za odlučivanje. Preddiplomski studij završio je na Sveučilištu Notre Dame (s najvišim počastima). Diplomski studij i doktorat završio je na Sveučilištu Michigan, gdje je bio stipendist Nacionalne zaklade za znanost i stipendist zaklade Woodrow Wilson. Bio je gostujući profesor na Sveučilištu Rice u Houstonu, Sveučilištu Leiden u Nizozemskoj, Sveučilištu u Pekingu i SveučilištuTokyo u Japanu. Kao član Američke udruge za psihologiju i Američkog društva za psihologiju Yates je primio nekoliko nagrada, uključujući i nagradu Američke udruge za psihologiju za dosege u nastavi i nagradu za najbolji članak Udruge za istraživanje potrošača. Frank Yates kroz svoj rad nastoji spoznati kako ljudi odlučuju i pomoći im da to rade bolje, u svim situacijama, a posebice u poslovanju i organizacijama.

 

Otkrijte tajne izvanrednih poslovnih odluka i naučite kako postati majstor donošenja ključnih odluka koje će transformirati vašu karijeru i vašu tvrtku. “Poslovno odlučivanje” od autora J. Franka Yatesa je neizostavno štivo za svakog ambicioznog menadžera željnog postizanja vrhunskih rezultata.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “POSLOVNO ODLUČIVANJE”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart