U knjizi “Poslovno planiranje – vodič za menadžere” otkrit ćete ključne principe koji stoje iza uspješnog planiranja i provedbe poslovnih strategija. Autor naglašava važnost povezanosti između planiranja i provedbe, ističući da čak i najambiciozniji planovi mogu propasti ako nisu učinkovito realizirani. Ova knjiga potiče sve zaposlenike da budu aktivno uključeni tijekom procesa planiranja i provedbe kako bi se osigurala jasna povezanost između poslovne vizije i svakodnevnih aktivnosti.
Kroz četiri ključna koraka planiranja – počevši od postavljanja ciljeva do mjerenja rezultata – knjiga pruža praktične alate i tehnike koje možete primijeniti u svojoj organizaciji. Bez obzira jeste li u profitnom ili neprofitnom sektoru, ovi provjereni metodološki pristupi omogućit će vam da razvijete planove koji su usklađeni s vašim ciljevima.
Kroz ovu knjigu naučit ćete kako uspješno:
- Mjeriti uspjeh vaših inicijativa
- Prioritizirati ciljeve i aktivnosti
- Provoditi poslovne procjene radi boljeg razumijevanja tržišta
- Osmisliti financijske planove koji podržavaju vaše ciljeve
- Uključiti i motivirati zaposlenike za postizanje zajedničkih ciljeva.
Ne morate prolaziti kroz neuspjehe, gubljenje resursa ili nezadovoljstvo klijenata. “Poslovno planiranje – vodič za menadžere” pruža vam praktične smjernice temeljene na stvarnim iskustvima koje možete primijeniti u svakoj situaciji. Slijedite korake ove knjige i osigurajte uspjeh vaše organizacije kroz dobro osmišljene i učinkovito provedene poslovne planove.
O autoru:
Peter J. Capezio glavni je direktor u Value Added Resource, te donosi preko 25 godina iskustva u tvrtkama s popisa Fortune 500 u konzultantsku arenu. Bio je uključen u vođenje organizacijskih promjena i pomaganje tvrtkama da se prilagode dinamičnim uvjetima tržišta te poboljšaju sveukupne rezultate. Glavni je naglasak njegovog rada na razvoju i integraciji poslovne strategije i planova s organizacijskim planiranjem i razvojem. Ključna komponenta njegova rada je na razvoju planova za implementaciju i izvršenje. Peter je bio na mnogim menadžerskim pozicijama u tvrtkama i organizacijama poput Black and Decker, Becton Dickinson, Blue Cross & Blue Shield iz Floride, St. Elizabeth’s Hospital iz Bostona i Wang Laboratories. Pokazao je stručnost u razvoju poslovanja i organizacija, izvršnom vodstvu, inicijativama totalne kvalitete i izgradnji visokoproduktivnih timova.
Recenzije
Još nema recenzija.