-15%

PRODAJNE TEHNIKE

Original price was: 47.00KM.Current price is: 40.00KM.

Autor/i: Bill Brooks
ISBN: 978-953-246-394-1
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2018.
Opće informacije: Meki uvez, 208 str., 15,0 cm x 22,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

Prodajne tehnike – Vaš ključ do prodajnog uspjeha!

UČINKOVITI PRODAJNI PROGRAM ZA PRONALAZAK NOVIH MOGUĆIH KUPACA, OTKRIVANJE NJIHOVIH POTREBA I ZAPISIVANJE NJIHOVIH NARUDŽBI

Otkrijte tajne vrhunske prodaje uz knjigu “Prodajne tehnike”, koja je prepuna pronicljivih i provjerenih strategija, alata i tehnika dizajniranih za postizanje izvanrednih rezultata. Ova knjiga, dio renomirane McGraw-Hillove serije Briefcase Books, donosi vam praktične korake koji će vašu kompaniju podići na višu razinu uspjeha, pružajući neodoljivu vrijednost vašim kupcima.

 

Bez obzira na proizvod ili uslugu koju nudite, “Prodajne tehnike” vam nudi:

  • Postepene strategije za uspješnu primjenu novog prodajnog sustava IMPACT.
  • Snažna kvalifikacijska pitanja za razlikovanje pravih kupaca od onih koji samo troše vaše vrijeme.
  • Deset načina kako se učinkovitije pozicionirati na tržištu.

Prodaja može biti izazovna, ali s pravim alatima i pristupom, možete postići izvanredne rezultate. “Prodajne tehnike” predstavljaju pravila uspjeha te nude moderne ideje i strategije koje će vam pomoći da dosljedno pretvarate potencijalne kupce u stvarne.

 

Kratki sadržaj:

  1. Prodaja 21. stoljeća
  2. Profesionalna prodaja: unutarnje tajne
  3. Usredotočenost, postavljanje, ulaganje
  4. Korak istraživanja (prvi dio): pozicioniranje
  5. Korak istraživanja (drugi dio): traženje kupaca
  6. Korak istraživanja (treći dio): istraživanje tržišta
  7. Korak upoznavanja: privlačenje kupca licem u lice
  8. Korak ispitivanja: postavljanje pitanja koja osiguravaju prodaju
  9. Korak primjene: postizanje da vaš proizvod ili usluga rješava problem
  10. Korak uvjeravanja: uvjeriti svog mogućeg kupca
  11. Korak zaključivanja: sklapanje i zaključivanje
  12. Kako postići i zadržati prodajni zamah

 

O autoru:

Bill Brooks je jedan od najcjenjenijih stručnjaka za prodaju na globalnoj razini. Kao bivši nagrađivani prodavač i izvršni direktor Brooks grupe, Brooks ima bogato iskustvo u prodajnim treninzima i menadžmentu. Njegova stručnost priznata je i kroz primanje u Kuću slavnih govornika. S 11 knjiga o prodaji i prodajnom menadžmentu, Brooks je nezamjenjiv resurs za sve koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine.

 

Otkrijte kako postići vrhunske prodajne rezultate uz provjerene strategije i tehnike koje nudi “Prodajne tehnike”. Uz stručne savjete Billa Brooksa, transformirajte svoje prodajne pristupe i ostvarite izvanredne uspjehe.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “PRODAJNE TEHNIKE”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart