SPORTSKI MENADŽMENT
Original price was: 86.00KM.60.00KMCurrent price is: 60.00KM.
Autor/i: John Beech, Simon Chadwick
ISBN: 978-953-246-098-8
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2010.
Opće informacije: Meki uvez, 500 str., 19,5 cm x 24,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik
Opis
NAJBOLJI UVID U BUDUĆNOST PROFESIONALNOG SPORTA
U vrijeme profesionalizacije sportskog poslovanja te sportskog menadžmenta, ova knjiga je od iznimne važnosti s obzirom da predstavlja savršeni vodič za 21. stoljeće, kako za studente, tako i za iskusne profesionalce. Za razliku od sličnih udžbenika na ovu temu, knjizi autora Beecha i Chadwicka ne nedostaje teorije menadžmenta. Korisna je za sveučilišna predavanja, kao i za one koji se sportskim menadžmentom bave u praksi.
Ova revolucionarna nova knjiga daje menadžerima i budućim menadžerima sportskih organizacija sve potrebne alate. Sportski menadžment je savršen za studente sportskog menadžmenta na studijima menadžmenta u slobodnom vremenu, sportu i poslovanju. Tekstove su pisali vodeći stručnjaci iz akademske zajednice i prakse iz Velike Britanije, Europe i Australije, pa će biti vrlo zanimljiva i stručnjacima koji se već bave sportskim poslovanjem.
Spajanjem teorije i prakse, knjiga Sportski menadžment daje uvid u specifičan kontekst sportskih organizacija. U njoj se proučavaju teorije i praksa upravljanja u sportu unutar funkcionalnih područja financija, ljudskih potencijala i marketinga. Uz to se bavi i važnim suvremenim pitanjima poput upravljanja rizicima, medija, sponzorstava i trgovine robom. Autori su birali poticajne primjere iz raznolikih sportova i iz različitih zemalja.
Ključne značajke knjige:
- Prvi poslovni udžbenik osmišljen za potrebe upravljanja u sportskom poslovanju za studente izvan SAD-a.
- Brojni izvorni slučajevi i primjeri iz niza sportova potiču studente da teoriju primjene na scenarije iz stvarnog svijeta.
- Ishodi, pitanja, vježbe i ideje za učenje, kojima se studentima pomaže strukturirano napredovanje.
Preporuke i recenzije:
„Očajnički nam treba tekst iz ovog područja.“ – Dr. Kamel Mellahi, predavač Strateškog menadžmenta, Loughborough University Business School, Loughborough University, VB
„Od srca preporučujem ovu knjigu, kako za općenite procese profesionalizacije sportskih tvrtki tako i za konkretne poslove upravljanja u sportu. Ona vam nudi savršen vodič za studente, ali i iskusne stručnjake 21. stoljeća.“ – Jos Verschueren, Programme Director Sports Management, VLEKHO Business School, Brisel, Belgija
„Ovo je opsežan i koristan tekst koji će postati preporučena literatura svima koji studiraju upravljanje sportskim poslovanjem na dodiplomskoj i postdiplomskoj razini.“ – Dr. Peter Williams, School of Leisure, Hospitality and Food Management, University of Salford, VB
„Za razliku od brojnih drugih udžbenika, knjiga koju su napisali Beech i Chadwick je potpuna u području teorije upravljanja. Korisna je u akademskim predavanjima na predmetima koji se bave upravljanjem sportskim poslovanjem, ali i za stručnjake iz prakse u sportskom poslovanju.“ – Paul De Knop, redoviti profesor Sportskog menadæmenta i Sportske sociologije na sveučilištu u Briselu u Belgiji te sveučilišu Tilburg u Nizozemskoj
Kratki sadržaj:
Kontekst sporta
Upravljanje i etika u sportu
Uloga države u sportu
Organizacijsko ponašanje u sportskim organizacijama
Upravljanje ljudskim resursima u sportu
Sportski marketing
Financiranje u sportu
Menadžment malih i neprofitnih sportskih organizacija
Strategija i okolišna analiza u sportu
Menadžment sportskih organizacija, kakvoće i izvedbe
Informacijska tehnologija i informacijski sustavi menadžmenta u sportu
Sportovi i pravo
Upravljanje sportskim događajima i borilištima
Pokrovitelji i osobno reklamiranje
Emitiranje sporta
E-menadžment potrošača u sportu
Upravljanje rizikom u sportu
Industrija klađenja u sportu
Budućnost sportskog poslovanja
O autorima:
John Beech je predstojnik Katedre za menadžment odmora, sporta i turizma na Poslovnoj školi Coventry. Predaje na MBA (menadžment sporta) i napreddiplomskom studiju (isti kolegij) te je puno objavljivao o uporabi internetskog marketinga od strane nogometnih klubova.
Simon Chadwick predaje Marketing na Poslovnoj školi Sveučilišta u Leedsu i direktor je diplomskog programa (MA), smjera Oglašavanja i marketinga. Objavio je rad o marketingu i strateškoj suradnji u sportu, a nedavno je radio s Premier ligom te Institutom za menadžment i administraciju u nogometu.
Otkrijte tajne uspjeha u profesionalnom sportu uz revolucionarni vodič koji kombinira teoriju i praktične primjere iz stvarnog svijeta, pružajući dubinski uvid u upravljanje sportskim organizacijama, financijama i marketingom. Prepustite se stranicama ove knjige i istražite kako stvoriti konkurentnu prednost u dinamičnom svijetu sportskog menadžmenta.
Recenzije
Još nema recenzija.