Strategija plavog okeana
27.00KM
Autor/i: Rene Mobornj, V. Čen Kim
ISBN: 978-86-6303-048-0
Izdavač: Finesa
Godina: 2021.
Opće informacije: Meki uvez, 303 str., 14.5 x 21.0 cm
Jezik: Srpski jezik
Opis
Svjetski bestseler prodan u više od 4 milijuna primjeraka i preveden na 46 jezika!
Knjiga Strategija plavog oceana, autora W. Chan Kima i Renée Mauborgne, jedno je od najutjecajnijih poslovnih izdanja ikad napisanih. Umjesto natjecanja u pretrpanim „crvenim oceanima“ punim konkurencije, autori nude sustavan pristup stvaranju „plavih oceana“ – novih tržišta bez konkurencije, gdje inovacija i vrijednost idu ruku pod ruku.
Ovo prošireno izdanje donosi:
-
Novi predgovor autora: “Upomoć! Moj ocean postaje crven!”
-
Ažurirane studije slučaja i primjere, prilagođene današnjem vremenu
-
Dva nova poglavlja i prošireno treće, koja odgovaraju na najčešća pitanja čitatelja:
-
Kako uskladiti poslovanje s novom strategijom
-
Kako obnoviti svoju tržišnu poziciju
-
Kako izbjeći zamke konkurentske borbe
-
Bez obzira jeste li poduzetnik, menadžer, student ili inovator, ova knjiga nudi praktične alate i uvide koji će vam pomoći da prestanete pratiti konkurenciju – i počnete stvarati vlastita pravila igre.
Ne borite se za mjesto u postojećem tržištu – stvorite novo tržište.
Recenzije
Još nema recenzija.