Strategija plavog okeana

27.00KM

Autor/i: Rene Mobornj, V. Čen Kim
ISBN: 978-86-6303-048-0
Izdavač:  Finesa
Godina: 2021.
Opće informacije: Meki uvez, 303 str., 14.5 x 21.0 cm
Jezik: Srpski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

Svjetski bestseler prodan u više od 4 milijuna primjeraka i preveden na 46 jezika!

Knjiga Strategija plavog oceana, autora W. Chan Kima i Renée Mauborgne, jedno je od najutjecajnijih poslovnih izdanja ikad napisanih. Umjesto natjecanja u pretrpanim „crvenim oceanima“ punim konkurencije, autori nude sustavan pristup stvaranju „plavih oceana“ – novih tržišta bez konkurencije, gdje inovacija i vrijednost idu ruku pod ruku.

Ovo prošireno izdanje donosi:

  • Novi predgovor autora: “Upomoć! Moj ocean postaje crven!”

  • Ažurirane studije slučaja i primjere, prilagođene današnjem vremenu

  • Dva nova poglavlja i prošireno treće, koja odgovaraju na najčešća pitanja čitatelja:

    • Kako uskladiti poslovanje s novom strategijom

    • Kako obnoviti svoju tržišnu poziciju

    • Kako izbjeći zamke konkurentske borbe

Bez obzira jeste li poduzetnik, menadžer, student ili inovator, ova knjiga nudi praktične alate i uvide koji će vam pomoći da prestanete pratiti konkurenciju – i počnete stvarati vlastita pravila igre.

Ne borite se za mjesto u postojećem tržištu – stvorite novo tržište.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Strategija plavog okeana”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart

Select at least 2 products
to compare