-60%

SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA

Original price was: 125.00KM.Current price is: 50.00KM.

Autor/i: Courtland L. Bovée, John V. Thill
ISBN: 978-953-246-102-2
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2012.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 750 str., 22,0 cm x 28,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorije: ,
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

Dobrodošli u svijet komunikacije budućnosti s knjigom “Suvremena poslovna komunikacija”!

Jeste li ikada razmišljali o tome kako vaše poruke doista stižu do ciljane publike? Kako se vaše ideje prenose, interpretiraju i primaju u poslovnom svijetu? Komunikacija je ključna vještina, moćan alat koji oblikuje naše profesionalne uspjehe i odnose. Stoga, predstavljamo vam knjigu koja će vam pomoći da ovladate umijećem komuniciranja na način koji je relevantan, suvremen i izuzetno učinkovit.

“Suvremena poslovna komunikacija” nije samo još jedan udžbenik. To je putokaz za uspješno snalaženje u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju. Autori C. L. Bovée i J. V. Thill već su dva desetljeća vodeći autori u području poslovnih komunikacija, a njihovo iskustvo i stručnost odražavaju se na svakoj stranici ove knjige.

Ova knjiga nije samo teorijski priručnik. Ona je priručnik za akciju. Kroz niz lekcija iz svakodnevnog života, autori nas vode kroz osnove poslovne komunikacije, primjenjivanje procesa pisanja u tri koraka, strategije sastavljanja kratkih, ali moćnih poruka te planiranja i izvođenja usmenih i internetskih prezentacija. Kroz primjere iz stvarnog svijeta, ova knjiga prikazuje kako se tehnike komunikacije mogu primijeniti u različitim poslovnim situacijama, bilo da se radi o vođenju tima, sastavljanju izvještaja ili vođenju intervjua.

Posebno ističemo poglavlja koja se bave suvremenim komunikacijskim alatima poput društvenih mreža, blogova i Twittera. U današnjem digitalnom dobu, ovi alati su neizostavni za uspješno poslovanje, a ova knjiga vam pruža alate i strategije kako ih najbolje iskoristiti.

Osim toga, “Suvremena poslovna komunikacija” ističe važnost razumijevanja kulturalnih različitosti u komunikaciji. Bez obzira na to gdje poslujete, razumijevanje i poštovanje različitosti ključno je za uspješnu komunikaciju.

Autori Bovée i Thill nisu samo stručnjaci u svom području, već su i iskusni pedagozi. Kroz didaktički pristup, sažetke sadržaja i testove znanja na kraju svakog poglavlja, ova knjiga osigurava da svaki čitatelj stekne praktične vještine i znanja koja će odmah moći primijeniti u svom poslovnom životu.

 

Dakle, ako se želite istaknuti i unaprijediti svoje komunikacijske vještine te postići uspjeh u poslovnom svijetu budućnosti, “Suvremena poslovna komunikacija” je knjiga koju morate imati. Prepuna praktičnih savjeta, relevantnih tema i suvremenih alata, ova knjiga će vas voditi korak po korak prema uspjehu u komunikaciji.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart