UPRAVLJANJE MARKETINGOM
Original price was: 125.00KM.50.00KMCurrent price is: 50.00KM.
Autori: Philip Kotler, Kevin L. Keller, Maja Martinović
ISBN: 978-953-246-173-2
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2014.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 900 str., 20,0 cm x 25,5 cm
Jezik: Hrvatski jezik
Opis
UDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUČJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU!
14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika.
Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.
Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Regije, a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja, moći će provjeriti svoje znanje i povezati konkretan slučaj s iznesenim teoretskim postavkama.
Knjiga je vrlo korisna ne samo studentima, već i marketinškim stručnjacima te svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.
Kratki sadržaj:
1.DIO: Razumijevanje upravljanja marketingom
1. poglavlje Definiranje marketinga za 21. Stoljeće
2. poglavlje Razvijanje marketinških strategija i planova
2. DIO: Dobivanje uvida u marketing
3. poglavlje Prikupljanje informacija i predviđanje potražnje
4. poglavlje Provođenje marketinškog istraživanja
3. DIO: Povezivanje s potrošačima
5. poglavlje Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa
6. poglavlje Analiza tržišta krajnje potrošnje potrošača
7. poglavlje Analiza tržišta poslovne potrošnje
8. poglavlje Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
4. DIO: Izgrađivanje snažnih marki
9. poglavlje Izgradnja tržišne vrijednosti marke
10. poglavlje Umijeće pozicioniranja marke
11. poglavlje Konkurentska dinamika
5. DIO: Oblikovanje tržišne ponude
12. poglavlje Određivanje strategije proizvoda
13. poglavlje Oblikovanje usluga i upravljanje njima
14. poglavlje Razvijanje cjenovnih strategija i programa
6. DIO: Isporuka vrijednosti
15. poglavlje Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim kanalima
16. poglavlje Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom
7. DIO: Odašiljanje poruke o vrijednosti
17. poglavlje Oblikovanje integriranih marketinških komunikacija i upravljanje njima
18. poglavlje Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje, unapređenje prodaje, događaji i iskustva te odnosi s javnošću
19. poglavlje Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni i interaktivni marketing, marketing usmenom predajom i osobna prodaja
8. DIO: Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta
20. poglavlje Uvođenje novih tržišnih ponuda
21. poglavlje Prodiranje na globalna tržišta
22. poglavlje Dugoročno upravljanje holističkom marketinškom organizacijom
P. Kotler – vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Northwestern Sveučilištu. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonomije.
K.L. Keller – prepoznat kao jedan od međunarodnih vođa u proučavanju strateškog brand menadžmenta i integriranih marketinških komunikacija Keller je E. B. Osborn profesor marketinga na Amos Tuck School of Business Administration na Sveučilištu Dearthmouth.
M. Martinović – profesorica na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gdje od 2004. godine predaje predmete iz područja marketinga na stručnom i MBA studiju, a od 2007. godine je i pročelnica Katedre za marketing i komunikacije, te prodekanica Diplomske škole na ZŠEM-u. Kao nositelj kolegija Going to Market također je predavala na MBA studiju Barcelona Management Instituta (BMI), te predaje na MBA studiju Sarajevo Graduate Business School u suradnji sa University of Delaware i Texas A&M University-Commerce na kolegiju Marketing Management. Radila je na redakturi i prijevodima, te je bila urednica niza knjiga iz područja marketinga, kao primjerice udžbenika za MBA studij „Upravljanje strateškim marketingom“. Recenzent je znanstvenih časopisa, između ostaloga i časopisa Marketing Education Review (American Marketing Association). Bila je i gost suurednik posebnog izdanja znanstvenog časopisa International Journal of Business and Emerging Markets (IJBEM), Inderscience Journals (2012.). Jedan je od autora Leksikona marketinga u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (2011.). Redovito sudjeluje i prezentira radove na međunarodnim konferencijama, te izlaže na stručnim skupovima.
Recenzije
Još nema recenzija.