-30%

UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA

Original price was: 43.00KM.Current price is: 30.00KM.

Autor/i:   P. Cardona, C. Rey
ISBN: 978-953-246-079-7
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2010.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 208 str., 16 cm x 23 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

“Upravljanje pomoću misija” knjiga koja istražuje koncept upravljanja poznat kao Management by Missions (MBM).

Autori ove knjige istražuju važnost distribucije korporativnih misija i ciljeva na sve razine organizacije, oslanjajući se na temeljne principe teorijskog istraživanja, praktičnog istraživanja i implementacijskog konzaltinga.

U ovoj knjizi autori ne nude konačna rješenja za upravljanje, niti je smatraju priručnikom s uputama “kako upravljati poduzećem”. Umjesto toga, pružaju uvodni prijedlog o novom načinu shvaćanja upravljanja, s naglaskom na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja. Njihov cilj je privući pažnju na važnost stvaranja kulture visoke predanosti koja cijeni ljudski rad te organizira aktivnosti na način koji potiče učinkovitost i motivaciju.

Prvi stup ovog modela je teorijsko istraživanje, koje se bavi analizom postojeće literature o misiji, vrijednostima, kulturi, motivaciji, kvaliteti, procesima, vodstvu i sličnim temama. Drugi stup, praktično istraživanje, temelji se na empirijskim istraživanjima provedenima u stvarnim poduzećima kako bi se razumjelo kako organizacijska kultura utječe na uspjeh poslovanja. Treći stup, implementacijski konzalting, obuhvaća primjenu ideja i rješenja iz knjige u praksi, provjeravajući njihovu učinkovitost u različitim organizacijama diljem svijeta.

Ova knjiga nudi duboko razumijevanje MBM-a i korisne smjernice za menadžere i poslovne stručnjake koji žele transformirati način na koji njihove organizacije upravljaju misijom i ciljevima.

 

Kratki sadržaj:

Mitovi i stvarnosti upravljanja:
Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
U potrazi za kulturom poduzeća:
Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
Ususret novom modelu upravljanja:
Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba

 

O autorima:

Pablo Cordona redovni je profesor Upravljanja ljudima u organizacijama pri IESE Business School. Titulu magistra poslovnog upravljanja (MBA) stekao je na IESE-u a titulu doktora znanosti na UCLA-u. Predaje u visokim školama među kojima su UCLA u Sjedinjenim američkim državama, IAE u Argentini, te CEIBS u Kini. Cardona-ov savjetodavni rad obuhvaća od organizacijske promjene do razvijanja talenta i stvaranja uspješnih timova menadžmenta najviše razine. Razvio je  koordinirao seminare unutar poduzeća u organizacijama kao što su Abott, Danone, Sony, Nestlé, Oracle, te Roche kako u Španjolskoj tako u
drugim zemljama.

Carlos Rey izgradio je svoju karijeru u industrijskom sektoru a trenutno obavlja savjetodavne usluge. U industrijskom sektoru zauzima visoko razvijene upravljačke položaje u operacijama, prodaji, nabavi, te logistici u različitim zemljama (Indija, Meksiko, Ujedinjeno kraljevstvo, te Španjolska). Prije nego što je Rey počeo raditi, bio je generalni direktor HUF-e España, vodećeg poduzeća u proizvodnji sustava za zaključavanje za automobilsku industriju sa preko 500 zaposlenika.

 

Otkrijte revolucionaran pristup upravljanju koji će transformirati vašu organizaciju i potaknuti visoku razinu motivacije među vašim timom. Saznajte kako stvoriti kulturu posvećenosti i efikasnosti s knjigom “Upravljanje pomoću misija” – ključem za uspjeh u suvremenom poslovnom svijetu.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart