UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA
Izvorna cijena bila je: 43.00KM.20.00KMTrenutna cijena je: 20.00KM.
Autor/i: P. Cardona, C. Rey
ISBN: 978-953-246-079-7
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2010.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 208 str., 16 cm x 23 cm
Jezik: Hrvatski jezik
Opis
“Upravljanje pomoću misija” knjiga koja istražuje koncept upravljanja poznat kao Management by Missions (MBM).
Autori ove knjige istražuju važnost distribucije korporativnih misija i ciljeva na sve razine organizacije, oslanjajući se na temeljne principe teorijskog istraživanja, praktičnog istraživanja i implementacijskog konzaltinga.
U ovoj knjizi autori ne nude konačna rješenja za upravljanje, niti je smatraju priručnikom s uputama “kako upravljati poduzećem”. Umjesto toga, pružaju uvodni prijedlog o novom načinu shvaćanja upravljanja, s naglaskom na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja. Njihov cilj je privući pažnju na važnost stvaranja kulture visoke predanosti koja cijeni ljudski rad te organizira aktivnosti na način koji potiče učinkovitost i motivaciju.
Prvi stup ovog modela je teorijsko istraživanje, koje se bavi analizom postojeće literature o misiji, vrijednostima, kulturi, motivaciji, kvaliteti, procesima, vodstvu i sličnim temama. Drugi stup, praktično istraživanje, temelji se na empirijskim istraživanjima provedenima u stvarnim poduzećima kako bi se razumjelo kako organizacijska kultura utječe na uspjeh poslovanja. Treći stup, implementacijski konzalting, obuhvaća primjenu ideja i rješenja iz knjige u praksi, provjeravajući njihovu učinkovitost u različitim organizacijama diljem svijeta.
Ova knjiga nudi duboko razumijevanje MBM-a i korisne smjernice za menadžere i poslovne stručnjake koji žele transformirati način na koji njihove organizacije upravljaju misijom i ciljevima.
Kratki sadržaj:
Mitovi i stvarnosti upravljanja:
Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
U potrazi za kulturom poduzeća:
Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
Ususret novom modelu upravljanja:
Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba
O autorima:
Pablo Cordona redovni je profesor Upravljanja ljudima u organizacijama pri IESE Business School. Titulu magistra poslovnog upravljanja (MBA) stekao je na IESE-u a titulu doktora znanosti na UCLA-u. Predaje u visokim školama među kojima su UCLA u Sjedinjenim američkim državama, IAE u Argentini, te CEIBS u Kini. Cardona-ov savjetodavni rad obuhvaća od organizacijske promjene do razvijanja talenta i stvaranja uspješnih timova menadžmenta najviše razine. Razvio je koordinirao seminare unutar poduzeća u organizacijama kao što su Abott, Danone, Sony, Nestlé, Oracle, te Roche kako u Španjolskoj tako u
drugim zemljama.
Carlos Rey izgradio je svoju karijeru u industrijskom sektoru a trenutno obavlja savjetodavne usluge. U industrijskom sektoru zauzima visoko razvijene upravljačke položaje u operacijama, prodaji, nabavi, te logistici u različitim zemljama (Indija, Meksiko, Ujedinjeno kraljevstvo, te Španjolska). Prije nego što je Rey počeo raditi, bio je generalni direktor HUF-e España, vodećeg poduzeća u proizvodnji sustava za zaključavanje za automobilsku industriju sa preko 500 zaposlenika.
Otkrijte revolucionaran pristup upravljanju koji će transformirati vašu organizaciju i potaknuti visoku razinu motivacije među vašim timom. Saznajte kako stvoriti kulturu posvećenosti i efikasnosti s knjigom “Upravljanje pomoću misija” – ključem za uspjeh u suvremenom poslovnom svijetu.
Recenzije
Još nema recenzija.