-26%

UTJECAJ: ZNANOST I PRAKSA

Izvorna cijena bila je: 54.00KM.Trenutna cijena je: 40.00KM.

Autor/i: Robert B. Cialdini
ISBN: 953-246-026-8
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2007.
Opće informacije: Meki uvez, 274 str., 15,0 cm x 23,0 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Kategorija:
Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

“Utjecaj: Znanost i Praksa” je monumentalno djelo Roberta B. Cialdinija, vodećeg stručnjaka na području socijalne psihologije i utjecaja. Ova knjiga nije samo zbirka teorijskih koncepata, već je bogato prožeta praktičnim strategijama i stvarnim primjerima koji pokazuju kako psihološki čimbenici potiču ljude da kažu “da” na tuđe zahtjeve. Kombinirajući rigorozne eksperimentalne dokaze s osobnim iskustvima prikupljenima tijekom rada u raznim ulogama, Cialdini pruža sveobuhvatan uvid u umjetnost uvjeravanja.

Oružje utjecaja

Cialdini započinje knjigu predstavljanjem šest ključnih načela utjecaja, koje naziva “oružjem utjecaja”. Svako načelo temeljito je istraženo kroz primjere iz stvarnog života i eksperimentalne studije, čime čitatelju omogućava razumijevanje kako i zašto ljudi reagiraju na određene poticaje.

Uzajamnost: Staro pravilo „Ja tebi, ti meni“… I još meni

Uzajamnost je prvo načelo koje Cialdini istražuje. Ova duboko ukorijenjena društvena norma nalaže da ljudi osjećaju obvezu vratiti uslugu kada im se nešto pruži. Cialdini objašnjava kako se ovo načelo koristi u marketinškim kampanjama, poslovnim pregovorima i svakodnevnim interakcijama. Primjeri pokazuju kako jednostavan čin darivanja može značajno povećati šanse za povratnu uslugu, često u većem opsegu.

Obveza i dosljednost: Vražići u glavi

Drugo načelo, obveza i dosljednost, temelji se na ljudskoj težnji da ostanu dosljedni svojim prethodnim postupcima i izjavama. Cialdini opisuje kako se ljudi često drže svojih prijašnjih odluka kako bi izbjegli osjećaj kognitivne disonance. Kroz niz fascinantnih eksperimenata, Cialdini pokazuje kako male početne obveze mogu dovesti do većih, značajnijih obveza.

Socijalna potvrda: Istina smo mi

Treće načelo, socijalna potvrda, istražuje kako ljudi često traže potvrdu svojih postupaka i uvjerenja od drugih. Cialdini pokazuje kako se ovaj fenomen koristi u različitim kontekstima, od oglašavanja do političkih kampanja. Primjeri pokazuju kako društvene norme i ponašanje drugih mogu snažno utjecati na naše odluke i postupke.

Sviđanje: Prijateljski lopov

Četvrto načelo, sviđanje, bavi se činjenicom da smo skloniji reći “da” osobama koje nam se sviđaju. Cialdini istražuje različite čimbenike koji doprinose tome da nam se netko svidi, uključujući sličnosti, pohvale i fizičku privlačnost. Kroz primjere iz poslovnog svijeta i svakodnevnog života, Cialdini pokazuje kako graditi odnose i koristiti ih za povećanje utjecaja.

Autoritet: Usmjereno pokoravanje

Peto načelo, autoritet, temelji se na ljudskoj sklonosti poslušnosti prema autoritetima. Cialdini objašnjava kako titule, uniforme i drugi simboli autoriteta mogu značajno povećati utjecaj. Kroz analizu različitih studija i primjera, Cialdini pokazuje kako prepoznati i iskoristiti moć autoriteta u različitim situacijama.

Malobrojnost: Pravilo manjine

Šesto načelo, malobrojnost, istražuje kako percepcija ograničenosti može povećati želju za nečim. Cialdini pokazuje kako osjećaj hitnosti i oskudice može potaknuti ljude na brže donošenje odluka. Kroz primjere iz oglašavanja, prodaje i pregovaranja, Cialdini objašnjava kako stvoriti osjećaj malobrojnosti i iskoristiti ga za povećanje utjecaja.

Neposredni utjecaj: Primitivan pristanak za automatsko doba

Cialdini zaključuje knjigu analizom neposrednog utjecaja u suvremenom dobu. U svijetu preopterećenom informacijama i brzim odlukama, ljudi se sve više oslanjaju na automatske odgovore i kratice u razmišljanju. Cialdini istražuje kako ove tendencije mogu biti iskorištene za povećanje utjecaja i uvjeravanja.

 

“Utjecaj: Znanost i Praksa” je nezaobilazno štivo za sve koji žele razumjeti i usavršiti umjetnost uvjeravanja. Bilo da ste profesionalac u poslovnom svijetu, marketinški stručnjak, prodavač ili jednostavno netko tko želi bolje razumjeti ljudsku prirodu, ova knjiga pruža neprocjenjive uvide i praktične strategije. Cialdini nas podsjeća na moć uvjeravanja i potiče čitatelje da je koriste s pažnjom i odgovornošću.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “UTJECAJ: ZNANOST I PRAKSA”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart