UVOD U FILOZOFIJU
43.00KM
Autor/i: Kristijan Krkač
ISBN: 978-953-246-085-8
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina: 2009.
Opće informacije: Meki uvez, 350 str., 16,5 cm x 23,5 cm
Jezik: Hrvatski jezik
Nema na zalihi
Opis
Uvod u filozofiju: Povezivanje filozofije i ekonomije za suštinsko razumijevanje
Knjiga “Uvod u filozofiju” je neizostavan resurs za sve ekonomiste koji žele produbiti svoje razumijevanje ekonomske teorije i prakse kroz prizmu filozofskog promišljanja. Sastavljena sa svrhom poticanja samostalnog, kreativnog i kritičkog mišljenja, ova knjiga postavlja temelje za šire promišljanje ekonomskih fenomena unutar društvenih, kulturnih i humanističkih konteksta.
Sadržaj knjige obuhvaća:
- Ontologiju – proučavanje postojanja i bitka
- Epistemologiju – teoriju spoznaje
- Teodiceju – problem zla i pravde u svijetu
- Filozofiju znanosti – epistemološki pristup znanstvenom istraživanju
- Filozofiju ekonomije – etičke i moralne implikacije ekonomske teorije
- Filozofiju uma – proučavanje prirode uma i svijesti
- Filozofsku antropologiju – razumijevanje ljudske prirode i identiteta
- Filozofiju umjetnosti – estetičke teorije i njihov utjecaj na društvo
- Filozofiju jezika i neformalne filozofske metode – pristupi analizi jezika i logičkom mišljenju
- Metaetiku – proučavanje temelja moralnosti
- Etiku – moralna načela i njihova primjena
- Socijalnu i individualnu etiku – moralna pitanja u društvenom i osobnom kontekstu
- Bioetiku i ekoetiku – etičke dileme u područjima biotehnologije i ekologije
- Poslovnu etiku – moralna pitanja u poslovnom okruženju
- Filozofiju politike – teorije političke vlasti i organizacije društva
- Filozofiju kulture – utjecaj kulture na formiranje individualnog i društvenog identiteta
- Formalne metode u filozofiji – logički pristupi u filozofskoj analizi
Osim teorijskog okvira, knjiga završava s poslovnim slučajem koji potiče čitatelje na otvaranje rasprava i pronalaženje rješenja, ističući važnost praktične primjene filozofskih principa u suvremenom poslovnom svijetu.
“Uvod u filozofiju” nije samo udžbenik, već ključni alat za svakog ekonomista željnog produbiti svoje razumijevanje ekonomske teorije izvan granica tradicionalnih ekonomskih pristupa. Ova knjiga širi vidike studenata, omogućujući im da promišljaju ekonomiju ne samo “iznutra”, već i u širem društvenom, kulturnom i moralnom kontekstu, što je esencijalna vještina za suvremene uspješne ekonomiste, gospodarstvenike i poslovne ljude.
O autoru:
Dr. sc. Kristijan Krkač (r. 1970.) profesor je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM) od 2003. godine. Prije dolaska na ZŠEM bio je izvanredni profesor na Fakultetu filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu (1996.-2017.). Kao gostujući profesor bio je na Science Po Lille (Francuska) i Sveučilištu RISEBA (Latvija). Njegovi istraživački interesi uglavnom su unutar područja poslovne etike, DOP-a i održivosti te u filozofiji Ludwiga Wittgensteina. Na tim je područjima objavio 12 knjiga te je urednik i kourednik 8 udžbenika, zbornika radova s konferencija, a kao gost urednik uredio je izdanje časopisa Društvene odgovornosti. Autor je i koautor više od 120 izvornih znanstvenih, stručnih i preglednih članaka, poglavlja u knjigama i članaka o enciklopediji. Objavljivao je za De Gruyter, Springer, Ashgate, Emerald i austrijsko društvo Ludwig Wittgenstein. Suradnik je urednika u Journal of Social Responsibility Journal (Emerald) i bio je član uredničkog odbora i recenzent nekoliko međunarodnih časopisa i konferencija (Europa, Azija, Sjeverna Amerika) i urednik rubrika za dvije enciklopedije DOP-a (Springer) . Njegove zapažene ideje uključuju pragmatičnu / morfološku analizu kasnije filozofije L. Wittgensteina, zadani kriterij laganja i preoblikovani koncept društvene neodgovornosti poduzeća.
Recenzije
Još nema recenzija.