Uvod u međunarodni marketing
Original price was: 45.00KM.30.00KMCurrent price is: 30.00KM.
Autor/i: Mustafa Sinanagić, Beriz Čivić, Alma Muratović
Izdavač: Naklada MATE
Godina: 2020.
Opće informacije: Meki uvez, 435 str, 20 x 23cm
Jezik: BHS jezik
Opis
“Uvod u međunarodni marketing”- knjiga koja pruža fascinantan uvid u strategije koje kompanije mogu primijeniti kako bi razvile svoje međunarodne poslovne operacije. S obzirom na sve izraženiju konkurenciju i ograničene potencijale domaćeg tržišta, autori ističu nužnost internacionalizacije poslovanja kao ključnog koraka ka održivom rastu i razvoju.
Knjiga naglašava da su kompanije sve više svjesne potrebe za traženjem izvora rasta izvan granica svoje zemlje. Autori istražuju različite aspekte internacionalizacije, ističući da procesi globalizacije i jačanje konkurencije postavljaju kompanije pred izazov postizanja dugoročnog uspjeha. U tom kontekstu, menadžeri marketinga preuzimaju ključnu ulogu u izgradnji uspješne tržišne pozicije kompanije.
Osim toga, knjiga razmatra specifične izazove s kojima se menadžment susreće tijekom internacionalizacije poslovanja, pružajući uvid u odgovornosti menadžera marketinga u ovom procesu. Autori posebno ističu da su kompanije iz malih zemalja i zemalja u razvoju posebno osjetljive na potrebu ulaska na inozemna tržišta kako bi ostvarile održivi rast i razvoj.
Uz knjigu “Uvod u međunarodni marketing” dublje istražite ključne koncepte i strategije koje su ključne za uspješno poslovanje na globalnoj razini. Pridružite nam se u istraživanju dinamičnog svijeta međunarodnog marketinga i stvorite temelje za uspješnu globalnu prisutnost vaše kompanije.
Recenzije
Još nema recenzija.