-10%

VREDNOVANJE MARKE

Original price was: 50.00KM.Current price is: 45.00KM.

Dolly Predović

Kategorija:

Nema na zalihi

Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

OD TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE BAZIRANE NA POTROŠAČU DO FINANCIJSKOG VREDNOVANJA

 

Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izračunati vrijednost marke. Autorica živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih europskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsjeku diplomskih i MBA studija. Knjiga predstavlja učinkovitu mikro analizu autorice na način da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrijednost.
Analizirajući vrijednost marke u jednoj financijskoj optici autorica se koristi financijskim modelima vrednovanja kako bi dokazala analitičku i računovodstvenu vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, kako akademske tako i običnih čitatelja, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško financijske vrijednosti marke, potkrepljenu empirijskim istraživanjima autorice.

 

Kratki sadržaj:

Trgovinski znak, marka i vrijednost marke
Vrednovanje poduzeća
Trgovinski znak u pravu i računovodstvu
Financijsko vrednovanje marke
Modeli financijskog vrednovanja trgovinskog znaka
Metodologija za financijsko vrednovanje trgovinskog znaka koja povezuje zajedničke aspekte metoda

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “VREDNOVANJE MARKE”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart