Termin održavanja: 04.-06.10.2023.

Mjesto održavanja: Neum, hotel Vapore****

Seminar iz javnih nabavki s osvrtom na trenutno stanje, ali i naglaskom na perspektive u javnim nabavkama, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.

Učesnici će se upoznati s efikasnijim funkcioniranjem javnih nabavki u cilju smanjenja pogrešaka te uklanjanja prepreka i problema koji se javljaju u radu u području javnih nabavki.

Kome je seminar namjenjen?

  • rukovodiocima i predstavnicima ugovornih organa,
  • ponuđačima,
  • predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke,
  • rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki,
  • službenicima uključenim u postupak javne nabavke,
  • advokatima,
  • novinarima
  • privrednim subjektima,
  • osobama koje na bilo koji način sudjeluju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki
  • svima zainteresiranima za oblast javnih nabavki

Agenda

SRIJEDA 04.10.2023.

14:00-14:15

Registracija polaznika, uvodni govor, upoznavanje

14:15-15:00

Đenan Salčin
Kritične faze u postupcima javnih nabavki

  • Ciklus nabavke
  • Uloga pojedinca i njegova odgovornost
  • Koruptivno djelovanje i njihovo prepoznavanje
  • Tehnička specifikacija i uloga u daljnjem postupku nabavke

15:00-15:30

Kafe pauza

15:30-16:15

Branislav Javorac
Inovativna rješenja za kancelarijsku štampu-jednostavnije procedure Javnih nabavki uz ostvarivanje ušteda i preko 50% te popis osnovnih sredstava na jednostavan način

16:15-16:30

Josip Bulić
Dodatna oprema za mobitele kao rješenje za poslovne poklone

ČETVRTAK 05.10.2023.

10:00-11:30

Admir Ćebić
Pregled dosadašnjih iskustava u primjeni legislative sa primjerima iz prakse

Nakon gotovo 10 godina primjene Zakona o javnim nabavkama u praksi su se pojavila mnoga pitanja za koje odgovore nije moguće naći u Zakonu o javnim nabavkama, niti u pratećim podzakonskim aktima. Upravo će o tome biti riječi na predstojećem seminaru kroz pregled dosadašnjih iskustava i kroz praktična pitanja i odgovore.

11:30-12:00

Kafe pauza

12:00-13:15

Dario Kihli Pregled

  • Najava novih funkcionalnosti vezano za izmjene interfejsa javnog dijela sistema e-Nabavke, nove tehnologije, nove pretrage, nova logika veza podataka, novi dizajn-puštanje u novembru 2023. godine;
  • Najava otvaranja podataka o javnim nabavkama sa javnog dijela sistema e-Nabavke i preuzimanje u formatu koji omogućava daljnju obradu-puštanje u novembru 2023. godine;
  • Pregled novog modula/funkcionalnosti za centralne nabavne organe i integracija sa sistemom e-Nabavke - puštanje u novembru 2023. godine;
  • Pregled novog modula/funkcionalnosti za Urede za reviziju svih nivoa vlasti u BiH (e-Revizija);
  • Pregled izmjena/dorada modula za e-Aukcije u 2023. godini-nova pravila, te poboljšanja postojećih pravila u procesu takmičenja u eAukcijama-puštanje u januaru 2024. godine.
  • Pregled kratkoročnog razvoja sistema e-Nabavke predviđenog za 2024. godinu

13:15-14:15

Pauza - ručak

14:15-15:30

Milica Pranjić

Primjena zakona u javnim nabavkama u praksi s osvrtom na stavove URŽa i Suda

15:30-16:15

Dražen Vidaković

Pravna zaštita u postupcima javnih nabavki

  • Žalbeni postupak u postupcima javnih nabavki
  • Zastupanje ugovornih organa u prekršajnim postupcima iz oblasti javnih nabavki
  • Zastupanje ugovornih organa i ponuđača u žalbenim postupcima
  • Profesionalni žalitelji
  • Naknada troškova žalbenog postupka i naknada štete
  • Angažovanje advokata u postupcima pravne zaštite

PETAK 06.10.2023.

10:00-10:45

Tombola s bogatim nagradama

10:45-11:00

Završne riječi i podjela certifikata

KOTIZACIJA:

Kotizacija za seminar iznosi 349 KM + PDV.
Za prijave primljene do 15.9.2023. odobravamo popust te kotizacija iznosi 299 KM + PDV.
U cijenu kotizacije uključeno:

  • sudjelovanje na seminaru (tri dana)
  • nastavni materijali u elektronskoj formi
  • materijal za pisanje
  • uvjerenje/certifikat o usavršavanju
  • piće osvježenja za vrijeme kafe pauze
  • ručak

TOMBOLA:

  • poklon sponzora Alf-Om d.o.o. Banja Luka
  • poklon sponzora Hrvatska pošta Mostar
  • jedan vikend odmor za dvoje u apartmanu Naklade MATE u terminu po dogovoru

REZERVACIJA SMJEŠTAJA:

Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je na atraktivnoj lokaciji u Neumu u Hotelu Vapore**** u sobama s balkonom i pogledom na more.
Hotel je smješten uz sam rub plaže te sadrži restoran, besplatno privatno parkiralište, bar i terasu. Ovaj hotel s 4 zvjezdice ima besplatan WiFi. Hotelske su sobe klimatizirane te uključuju radni stol, sef, TV ravnog ekrana…

Na zadnjem katu hotela nastupa prava oaza odmora i pogled na more, koji ostavlja bez daha.

Cijena na bazi polupansiona (noćenje, doručak, večera):

  • jednokrevetna soba (po danu): 165 KM
  • dvokrevetna soba (po danu): 225 KM

PRIJAVA:

Prijava se vrši popunjavanjem obrasca u nastavku.

Možete nas kontaktirati na:

  • naklada.mate@infoneum.com ili
  • naklada-mate@naklada-mate.ba
  • ili na fax 036/885-057

Kompletan program seminara možete preuzeti OVDJE!

Quick Navigation
×
×

Cart