Datum održavanja: 14.-16.6. 2023.
Mjesto održavanja: Neum, Hotel Vapore****
PREDAVAČI:
- Đenan Salčin
- Admir Ćebić
- Dražen Vidaković
- Milica Pranjić
- Miloš Tepavčević
- Ljubomir Beštić
- Branislav Javorac
Predstavljamo Vam seminar iz javnih nabavki s osvrtom na trenutno stanje, ali i naglaskom na perspektive u javnim nabavkama, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.
Učesnici seminara će se upoznati s efikasnijim funkcioniranjem javnih nabavki u cilju smanjenja pogrešaka te uklanjanja prepreka i problema koji se javljaju u radu u području javnih nabavki.
Seminar je namijenjen:
- rukovodiocima i predstavnicima ugovornih organa,
- ponuđačima,
- predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke,
- rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki,
- službenicima uključenim u postupak javne nabavke,
- advokatima,
- novinarima
- privrednim subjektima,
- osobama koje na bilo koji način sudjeluju u
- odlučivanju u procedurama javnih nabavki
- svima zainteresiranima za oblast javnih nabavki
AGENDA
SRIJEDA 14.6.2023.
- 14:00-14:15 Registracija polaznika, uvodni govor, upoznavanje
- 14:15-15:00 Đenan Salčin Lanac odgovornosti & koluzija i korupcija
- 15:00-15:30 Kafe pauza
- 15:30-16:15 Ljubomir Beštić & Miloš Tepavčević Upravljanje ugovorima, izazovi upravljanja ugovorima u složenim tržišnim okolnostima, izmjene ugovora u skladu sa ZJN BiH i Zakonom o obligacionim odnosima različita zakonska rješenja u jednom pravnom sistemu te Studije slučaja iz prakse (žalba, izjašnjenje/rješenje ugovorenog organa, rješenje nadležne Kancelarije za razmatranje žalbi), garancija za dobro izvršenje posla, posljedice nedostavljanja garancije nakon zaključenja ugovora.
ČETVRTAK 15.6.2023.
- • 10:00-11:30 Admir Ćebić 1.dio Priprema tenderske dokumentacije – najvažnijeg dokumenta u postupku javne nabavke. Način na koji ugovorni organ definiše tendersku dokumentaciju od presudnog je značaja za uspješno okončanje postupka javne nabavke.
- Tenderska dokumentacija se priprema uz uvažavanje svih odredbi Zakona o javnim nabavkama i podzakonskih akata i mora sadržavati jasne, prezicne i nedvosmislene informacije o budućem ugovoru o javnoj nabavci, kao i sva potrebna pojašnjenja (na isti način shvaćena od svih ponuđača) o načinu pripreme ponude.
- 2. dio Centralizacija javnih nabavki u praksi je pokazala veću efikasnost provođenja postupaka javnih nabavki u vidu ostvarivanja finansijskih ušteda, smanjenju administrativnih troškova, uključujući i troškove profesionalizacije i specijalizacije zaposlenih, uspostavljanja kvalitetnih kontrolnih mehanizama, profesionalizacije i razmjene znanja, i sl. Zakon o javnim nabavkama daje mogućnost provođenja zajedničkih postupaka javnih nabavki ili uspostavljanja centralnog nabavnog organa, te pruža cijeli niz instrumenata za efikasno provođenje postupaka javnih nabavki, posebno ističući mogućnost sklapanja okvirnih sporazuma.
- • 11:30-12:00 Kafe pauza
- • 12:00-13:15 Milica Pranjić ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZJN (Izmjene u dijelu pravne zaštite, Poostupak ugovornog organa po žalbi, Aktivna legitimacija, Odlučivanje URŽ-a, Sudska zaštita, Izazovi u praktičnoj primjeni izmjena dopuna ZJN
- • 13:15-14:15 Pauza – ručak
- • 14:15-15:30 Dražen Vidaković Pravna zaštita u postupcima javnih nabavki (Žalbeni postupak u postupcima javnih nabavki, Upravni spor, Zastupanje ugovornih organa u prekršajnim postupcima iz oblasti javnih nabavki, Zastupanje ugovornih organa i ponuđača u žalbenim postupcima, Profesionalni žalitelji, Naknada troškova žalbenog postupka i naknada štete, Angažovanje advokata u postupcima pravne zaštite
- • 15:30-16:15 Branislav Javorac Inovativna rješenja za kancelarijsku štampu-jednostavnije procedure Javnih nabavki uz ostvarivanje ušteda i preko 50% te popis osnovnih sredstava na jednostavan način
- • Tombola
PETAK 16.6.2023.
• 10:00-10:45 Završne riječi
• 10:45-11:00 Podjela certifikata
KOTIZACIJA
Kotizacija za seminar iznosi 349 KM + PDV.
Za prijave primljene do 15.5.2023. odobravamo popust te kotizacija iznosi 299 KM + PDV.
U cijenu kotizacije uključeno:
- sudjelovanje na seminaru (tri dana)
- nastavni materijali u elektronskoj formi
- materijal za pisanje
- uvjerenje/certifikat o usavršavanju
- piće osvježenja za vrijeme kafe pauze
- ručak
- tombola:
- poklon sponzora Alf-Om d.o.o. Banja Luka
- jedan vikend odmor za dvoje u apartmanu Naklade MATE u terminu po dogovoru
REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Rezervacija smještaja za učesnike omogućena je na atraktivnoj lokaciji u Neumu u Hotelu Vapore**** u sobama s balkonom i pogledom na more. Hotel je smješten uz sam rub plaže te sadrži restoran, besplatno privatno parkiralište, bar i terasu. Ovaj hotel s 4 zvjezdice ima besplatan WiFi. Hotelske su sobe klimatizirane te uključuju radni stol, sef, TV ravnog ekrana, … Na zadnjem katu hotela nastupa prava oaza odmora i pogled na more, koji ostavlja bez daha.
Cijene na bazi polupansiona (noćenje, doručak i večera) su:
- jednokrevetna soba (po danu): 180 KM
- dvokrevetna soba (po danu): 235 KM
*Navedene cijene vrijede za učesnike koji izvrše rezervaciju smještaja putem Naklade MATE.
**U cijene smještaja je uključen PDV.
PRIJAVA
Prijava se vrši putem obrasca iz priloga. Popunjen i ovjeren obrazac možete poslati na naklada.mate@infoneum.com ili naklada-mate@naklada-mate.ba ili na fax 036/885-057 Broj polaznika je ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.
NAPOMENE
Plaćanje možete izvršiti na osnovu predračuna ili po računu nakon izvršene usluge (vrijedi samo za budžetske korisnike ili postojeće partnere Naklade MATE Nakon primitka popunjenog prijavnog obrasca, izvršit ćemo rezervaciju smještaja u hotelu Vapore i poslati Vam predračun za kotizaciju te predračun za smještaj.