UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 16. izdanje

195.00KM

Autor/i: P. Kotler, K. L. Keller, A. Chernev, M. Martinović
ISBN: 978-953-246-512-9
Izdavač:  Medicinska naklada
Godina: 2025.
Opće informacije: Integralni uvez, 688 str., 21.6 x 27.6 cm
Jezik: Hrvatski jezik

Dodaj na popis željenih naslova
Dodaj na popis željenih naslova
Uporedi...

Opis

Upravljanje marketingom, 16. izdanje

Najutjecajnija knjiga o marketingu – sada u novom, proširenom i aktualiziranom izdanju!

Šesnaesto izdanje Upravljanja marketingom donosi najnoviji pogled na marketinško upravljanje i nudi spoj teorije, prakse i suvremenih trendova. Knjiga je prilagođena studentima, predavačima, menadžerima, poduzetnicima i svima koji žele razviti ili unaprijediti svoje marketinške vještine u dinamičnom i digitaliziranom poslovnom okruženju.

Sadržaj pokriva ključne marketinške teme: analizu tržišta, segmentaciju i pozicioniranje, digitalnu komunikaciju, brendiranje, upravljanje cijenama i prodajom, distribuciju, kao i razvoj dugoročnih odnosa s kupcima. Posebna pažnja posvećena je aktualnim izazovima – društvenoj odgovornosti, održivom razvoju te primjeni umjetne inteligencije u marketingu.

Što ovo izdanje donosi?

  • Pojednostavljenu i moderniziranu strukturu – sedam glavnih dijelova umjesto osam, s jasnijim prikazom gradiva.

  • Nove primjere i vinjete iz globalne i hrvatske poslovne prakse, koji povezuju teoriju sa stvarnim poslovnim izazovima.

  • Marketinški uvidi i Marketing u fokusu – alati koji dodatno objašnjavaju ključne koncepte i nude konkretne savjete.

  • Novo završno poglavlje – Marketinška izvrsnost, s primjerima iz Hrvatske i regije, koji studentima i stručnjacima pomažu da povežu teoriju sa stvarnim poslovnim situacijama.

Nova marketinška stvarnost

Knjiga detaljno obrađuje utjecaj četiri glavne sile na suvremeno poslovanje:

  • Tehnologija – digitalna transformacija i umjetna inteligencija omogućuju precizno poznavanje i gotovo individualnu komunikaciju s kupcima.

  • Globalizacija – nove mogućnosti razmjene ideja, inovacija i poslovnih modela među tržištima.

  • Makrookruženje – politički, ekonomski, sociokulturni, tehnološki i ekološki čimbenici oblikuju poslovne modele i strategije.

  • Društvena odgovornost – etički i održivi pristup marketingu postaje nužnost, a ne opcija.

Autori

Ovo izdanje potpisuju vodeći svjetski i domaći autoriteti na području marketinga:

  • Philip Kotler – najutjecajniji svjetski stručnjak za marketing.

  • Kevin Lane Keller – poznat po istraživanjima o upravljanju robnim markama.

  • Alexander Chernev – stručnjak za marketinšku strategiju i potrošačko ponašanje.

  • Maja Martinović – profesorica na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta, s bogatim iskustvom u istraživanju tržišta i poslovnoj praksi u Hrvatskoj i regiji.

 


📘 Upravljanje marketingom, 16. izdanje nezaobilazan je priručnik za svakoga tko želi razumjeti i oblikovati uspješne marketinške strategije u suvremenom svijetu.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 16. izdanje”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Quick Navigation
×
×

Cart

Select at least 2 products
to compare