UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 16. izdanje
195.00KM
Autor/i: P. Kotler, K. L. Keller, A. Chernev, M. Martinović
ISBN: 978-953-246-512-9
Izdavač: Medicinska naklada
Godina: 2025.
Opće informacije: Integralni uvez, 688 str., 21.6 x 27.6 cm
Jezik: Hrvatski jezik
Opis
Upravljanje marketingom, 16. izdanje
Najutjecajnija knjiga o marketingu – sada u novom, proširenom i aktualiziranom izdanju!
Šesnaesto izdanje Upravljanja marketingom donosi najnoviji pogled na marketinško upravljanje i nudi spoj teorije, prakse i suvremenih trendova. Knjiga je prilagođena studentima, predavačima, menadžerima, poduzetnicima i svima koji žele razviti ili unaprijediti svoje marketinške vještine u dinamičnom i digitaliziranom poslovnom okruženju.
Sadržaj pokriva ključne marketinške teme: analizu tržišta, segmentaciju i pozicioniranje, digitalnu komunikaciju, brendiranje, upravljanje cijenama i prodajom, distribuciju, kao i razvoj dugoročnih odnosa s kupcima. Posebna pažnja posvećena je aktualnim izazovima – društvenoj odgovornosti, održivom razvoju te primjeni umjetne inteligencije u marketingu.
Što ovo izdanje donosi?
-
Pojednostavljenu i moderniziranu strukturu – sedam glavnih dijelova umjesto osam, s jasnijim prikazom gradiva.
-
Nove primjere i vinjete iz globalne i hrvatske poslovne prakse, koji povezuju teoriju sa stvarnim poslovnim izazovima.
-
Marketinški uvidi i Marketing u fokusu – alati koji dodatno objašnjavaju ključne koncepte i nude konkretne savjete.
-
Novo završno poglavlje – Marketinška izvrsnost, s primjerima iz Hrvatske i regije, koji studentima i stručnjacima pomažu da povežu teoriju sa stvarnim poslovnim situacijama.
Nova marketinška stvarnost
Knjiga detaljno obrađuje utjecaj četiri glavne sile na suvremeno poslovanje:
-
Tehnologija – digitalna transformacija i umjetna inteligencija omogućuju precizno poznavanje i gotovo individualnu komunikaciju s kupcima.
-
Globalizacija – nove mogućnosti razmjene ideja, inovacija i poslovnih modela među tržištima.
-
Makrookruženje – politički, ekonomski, sociokulturni, tehnološki i ekološki čimbenici oblikuju poslovne modele i strategije.
-
Društvena odgovornost – etički i održivi pristup marketingu postaje nužnost, a ne opcija.
Autori
Ovo izdanje potpisuju vodeći svjetski i domaći autoriteti na području marketinga:
-
Philip Kotler – najutjecajniji svjetski stručnjak za marketing.
-
Kevin Lane Keller – poznat po istraživanjima o upravljanju robnim markama.
-
Alexander Chernev – stručnjak za marketinšku strategiju i potrošačko ponašanje.
-
Maja Martinović – profesorica na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta, s bogatim iskustvom u istraživanju tržišta i poslovnoj praksi u Hrvatskoj i regiji.
📘 Upravljanje marketingom, 16. izdanje nezaobilazan je priručnik za svakoga tko želi razumjeti i oblikovati uspješne marketinške strategije u suvremenom svijetu.
Recenzije
Još nema recenzija.